„Dawaj lateks!” – tak przewrotnie firma Graal reklamuje sałatki Salatino. 1 sierpnia ruszyła telewizyjna i internetowa letnia kampania promocyjna tej marki.
Spot reklamowy w humorystyczny sposób pokazuje, że sałatki Salatino mogą być doskonałym drugim śniadaniem do pracy. Są lekkie, smaczne i w wygodnych opakowaniach – wystarczy je otworzyć i od razu delektować się wartościowym, zbilansowanym posiłkiem. Z pewnością docenią Salatino osoby aktywne zawodowo i prowadzące zrównoważony styl życia, którym czasami brakuje czasu na przygotowanie zbilansowanych posiłków w domu. Chcą jeść wartościowe posiłki, sięgają więc po Salatino. Wybierają zdrowy i zbilansowany posiłek, nie rezygnując jednocześnie ze swoich codziennych zajęć i przyjemności. Salatino to pyszny posiłek gotowy do spożycia w swoim własnym tempie życia, pracy, odpoczynku.
Letnia kampania promocyjna Salatino obejmuje: 30-sekundowy spot (od sierpnia emitowany w telewizji oraz Internecie), działania reklamowe (prasa, digital, social media) oraz wsparcie public relations. Za kreację kampanii oraz realizację spotu odpowiada studio filmowe KLN, a aktywności PR koordynuje agencja H+K Strategies.
Więcej informacji o marce na:
- Stronie: salatino.pl
- Profilu na Facebooku: facebook.com/SalatinoPolska
- Spot reklamowy: https://www.youtube.com/watch?v=Tx5Ij-w70tw
Cofnij