5 listopada 2019 |

SMART FISH DLA MILLENIALSA? GRAAL STAWIA NA INNOWACJE PRODUKTOWE.

Nowe produkty to fileciki śledziowe w formie sałatkowej, podane w trzech nietuzinkowych smakach: „Słodka tajemnica” z dodatkiem rodzynek, „Czyli bomba” – z pikantnym sosem jalapeno oraz „Przynoszę szczęście” – fileciki inspirowane smakami kuchni azjatyckiej. Sałatkowa forma śledzi w nowym wydaniu Graala to także wygodne opakowanie, w poręcznej porcji na raz, dobra do pieczywa, jako samodzielna przekąska lub element większego dania.

Innowacją jest zupełnie nietradycyjne podejście do produktów rybnych: opakowania są formą zabawy i dyskursu z konsumentem, doskonale wpisującym się w język millenialsów. To już nie zwyczajna ryba w puszce, a smarf fish w najtrwalszym opakowaniu.

Nowe fileciki śledziowe to prosty skład: kawałki ryby, warzywa i sos. Produkt, jak wszystkie ryby z puszki Graala, nie zawiera konserwantów i wychodzi naprzeciw takim trendom jak dbałość o zdrowie i kondycję fizyczną wśród młodych. Jest także odpowiedzią na rosnącą popularność flexitarianizmu.

– Myślą  przewodnią Graala jest dostarczać zdrowe i pełnowartościowe posiłki, zgodnie z hasłem: Graal mądry wybór, zdrowy nawyk, który procentuje – mówi Wojciech Szejna, dyrektor ds. rozwoju i marketingu Grupy Graal. – Chcemy zachęcać do tych zdrowych nawyków również pokolenie millenialsów. Żeby jednak dotrzeć do młodego konsumenta z tak tradycyjnym produktem, jakim jest śledź – potrzebny jest pomysł. Postawiliśmy więc na nietypową komunikację na opakowaniu puszki rybnej, nawiązującą nie tyle do skojarzeń kulinarnych z rybą, co do sytuacji i wątków kulturowych, w których poruszają się millenialsi. To właśnie dla nich naturalne jest ciągłe poszukiwanie nowych doświadczeń na własną rękę, uciekanie od codzienności oraz przedkładanie różnorodności nad przewidywalność.

Nowe formy sałatkowe Graala są dostępne w sprzedaży we wszystkich największych sieciach spożywczych.


go back

More news

19 sierpnia 2019

Grillowane ryby z puszki – tego jeszcze nie jadłaś!

Czy wiesz, że w Hiszpanii i Portugalii ryby z puszki to ważny element zarówno codziennych przekąsek, jak i wykwintnych dań? Sposób wykorzystania tych wartościowych, lecz wciąż niedocenianych produktów może cię zaskoczyć. Kelli Foster z magazynu  „The Kitchen” zachwyca się potencjałem sardynek z puszki, które przygotowuje na imponującą ilość sposobów! Dziennikarka na pierwszym miejscu stawia minimalizm […]

czytaj więcej

15 sierpnia 2017

Odkryj linię DIABETIC!

Nowa linia makreli DIABETIC to innowacja na rynku, dedykowana do diabetyków oraz wszystkich tych, którzy dbają o zdrowie i chcą być fit. Filety z makreli w wodzie z linii DIABETIC dostępne są w dwóch wersjach smakowych: z papryczką jalapeno oraz z cytryną i pieprzem. Niski indeks glikemiczny produktu (IG<50) sprawia, że makrela zapewnia uczucie sytości […]

czytaj więcej

1 lipca 2017

Salatino 7 zbóż – poznaj moc ziaren!

Cechą wszystkich sałatek Salatino jest fakt, że stanowią one zbilansowany posiłek – z przemyślanymi składami zapewniającymi odpowiednią zawartość składników odżywczych oraz kaloryczność. Wyjątkowość najnowszej linii Salatino – która docelowo będzie się opierać o 7 różnych zbóż – kryje się w mocy super foods, czyli produktach mających wybitnie korzystny wpływ na nasze zdrowie. Salatino to kompozycja […]

czytaj więcej